
OnePress, Gliwice sierpień 2019
Mądrość Mentoringu. Inteligencja Coachingu.
Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym
KSIĄŻKA WSKOCZYŁA NA LISTĘ TOP12 NA WWW.ONEPRESS.PL
"To dobra książka - otwiera perspektywę na przemiany w modelach relacji, zarządzania i sprzedaży (wczoraj ekstrawertyk, dziś ambiwertyk - to tylko jeden z wielu konkretów), inspiruje, a jednocześnie zawiera wiele elegancko uporządkowanych praktycznych wskazówek, użytecznych modeli i ćwiczeń. Polecam - nie tylko - nastawionym na rozwój ludzi, integrowanie efektywności biznesowej i wrażliwości etycznej sprzedawcom, lecz wszystkim Liderkom i Liderom nowego paradygmatu."
prof. hon. Szkoły Biznesu Politechniki Warszawskiej, gdzie prowadzi Akademię Psychologii Przywództwa
By zwiększyć prawdopodobieństwo dojścia do celu...
Mentoring i coaching — oto dwie dziedziny, którym przyświeca przede wszystkim idea skuteczności nauczania w każdym aspekcie ludzkiej aktywności: od umiejętności sprzedawania, przez jazdę na rowerze, po język obcy. Menedżerów interesować będą przede wszystkim aspekty zawodowe, czyli nauka efektywnej sprzedaży i skuteczne zarządzanie zespołem handlowym.
Treść tej książki została ujęta w formie dwunastu przystanków w podróży, podczas której poznajemy metody mentoringowe i coachingowe. Stosowane nie tylko w sprzedaży — także w sporcie, sztuce i nauce, ponieważ, choć z pozoru to różne dziedziny, okazują się podobne w obszarze edukacji sukcesu.
Do udziału w tej podróży autor podręcznika zaprosił ośmiu wybitnych ekspertów, którzy wskazali mentoring i coaching nie tylko jako metodę, ale przede wszystkim jako współczesny styl nauki sprzedawania idei, pomysłów, jak również usług i produktów — w bardziej ludzki, upodmiotawiający sposób.
W tej publikacji znajdziesz wiele odwołań do wyzwań, jakim na co dzień musisz sprostać w pracy i w życiu prywatnym. Spojrzysz na nie inaczej — z perspektywy nauki własnej efektywności. Autor pokazuje, jak wykorzystać tę zmienioną perspektywę i nowoczesne metody nauczania do kształcenia profesjonalnych sprzedawców, menedżerów oraz trenerów sprzedaży.
W przystępny sposób przybliża także problemy, które mogą wystąpić podczas prowadzenia edukacji menedżerskiej, trenerskiej i szkolenia szeregowych pracowników sprzedaży.
Poznaj świat, w którym skuteczność jest matką i ojcem sukcesu. By stać się jego beneficjentem, najpierw się go naucz, a potem swoją wiedzę... przekaż innym!

Poznaj świat, w którym skuteczność jest matką i ojcem sukcesu. By stać się jego beneficjentem, najpierw się go naucz, a potem swoją wiedzę...
przekaż innym!
Czyta Jacek Rozenek i Grzegorz Radłowski
Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje
Przesłuchasz na www.storytel.pl
Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje to książka o sprzedaży dla ludzi sprzedaży i nie tylko.Wśród przewag konkurencyjnych na współczesnym wolnym rynku autor zidentyfikował takie przewagi kompetencyjne, które obalają mity dotyczącego nauki - jak to nazywa - profesji sprzedaży. Dziś umiejętności sprzedaży wykorzystujemy w niezliczonej liczbie profesji - od sprzedaży pomysłu w pracy wymagającemu szefowi, przez zawodową sprzedaż ubezpieczenia w jakże wymagającym zawodzie agenta ubezpieczeniowego, po sprzedaż nowej strategii przez menedżera zespołowi ekspertów.
Dlatego też autor przedstawia pogłębiony opis wieloletnich doświadczeń własnych wraz z przeglądem literatury przedmiotu, efektami własnych badań oraz innych badań z rynku. W książce możemy znaleźć perspektywę autora – doktora nauk ekonomicznych, a jednocześnie wieloletniego praktyka - właściciela Instytutu zajmującego się doradztwem w obszarze wydajności działów sprzedaży i działów operacyjnych, menedżera odpowiedzialnego w kilku korporacjach za dział szkoleń i rozwoju sprzedaży, trenera biznesu, coach'a i wykładowcę na Akademii Leona Koźmińskiego w zakresie zarządzania zespołami sprzedaży.
Czytelnicy znajdą wnikliwy opis 8 przewag kompetencyjnych, które układają się w obraz ról profesjonalnego sprzedawcy, menedżera sprzedaży oraz trenera sprzedaży. Tę książkę czyta się jak powieść edukacyjną, bardzo praktyczną dla pracujących w sprzedaży. Tym, którzy nie pracują w sprzedaży, pozwala poznać ten świat, który każdego dnia napędza gospodarkę.
Wszyscy jesteśmy klientami różnych sprzedawców. Ważne, by byli to ludzie kompetentnie doradzający nam jako klientom – o tym właśnie jest ta książka.


Wszyscy jesteśmy klientami różnych sprzedawców. Ważne, by byli to ludzie kompetentnie doradzający nam jako klientom.

Wydanie II CeDeWu, Warszawa, czerwiec 2018
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży - świat oczami badacza jakościowego to pozycja łącząca jakościowy opis praktyk w zarządzaniu zespołami sprzedaży z perspektywą nauk o zarządzaniu. W książce możemy znaleźć perspektywę badacza i jego obraz rytualnego zarządzania w zarządzaniu zespołami sprzedaży, uchwyconego za pomocą długotrwałych badań metodami jakościowymi, głównie w oparciu o metodę teorii ugruntowanej stosowanej dość rzadko w badaniach nad zarządzaniem.
W wyniku prowadzonych badań powstał autorski zestaw charakterystycznych elementów kultury rytualnej Menedżerów Sprzedaży, interesujący dla:
- Teoretyka zarządzania - ze względu na szereg danych jakościowych i ich opracowania,
- Praktyków w sprzedaży - ze względu na poznanie zróżnicowanych metod stosowanych w procesie edukacji
- Przedstawicieli Ubezpieczeniowo-Finansowych i Menedżerów Sprzedaży.
Książka jest również kompendium, jak badania jakościowe w oparciu o teorie ugruntowaną prowadzić, co oznacza, że może służyć jako podręcznik w zakresie badań jakościowychw zarządzaniu przy użyciu teorii ugruntowanej. Opracowanie wyników badań, przeplatane głębokim rysem teoretycznym bogatym w odniesienia praktyczne oraz narracją autora, pozwala czytać tę książkę, raczej jak powieść edukacyjną aniżeli podręcznik.

Sprzedaż transakcyjna, doradcza i przedsiębiorcza wymagają innych kompetencji od Doradców. Od Menedżerów wymagają innego stylu zarządzania oraz innego rozłożenia akcentów w codziennym nawigowaniu pracą. Rytuały w tym zakresie odgrywają rolę kluczową...
Poltext, Warszawa, październik 2017
BESTSELLER W KAT. EKONOMIA, BIZNES NA WWW.MERLIN.PL!!!
Skuteczny Trening Sprzedaży. Wykorzystaj swoje kompetencje
"Z Grzegorzem pracuje już wiele lat i ciągle mnie zaskakuje swoimi odkryciami w obszarze szkoleń menedżerskich i sprzedażowych. W trzymanej przez Ciebie książce łączy atrybuty niezwykle praktyczne z podejściem badawczym dla Sprzedawców, Menedżerów Sprzedaży i Trenerów tego jakże wymagającego zawodu - Sprzedawcy usług. Jego ugruntowany warsztat Badacza, Wykładowcy i Trenera, Coacha pozwala dostrzegać zależności i znaczenia, opisywane barwną narracją, powodującą, że czyta się ten poradnik lekko, dydaktycznie, co jest wielką zaletą Grzegorza nie tylko jako autora, ale również jako Trenera i Coacha zapraszającego podczas lektury tekstu do szeregu ciekawych ćwiczeń i zadań. Uczymy się przecież przez działanie a w sprzedaży w szczególności... Polecam wszystkim, zajmującym się sprzedażą, szczególnie Menedżerom i Trenerom Sprzedaży".
Trener i Coach najtęższych głów biznesu, Audytorium
"Niezwykle ciekawa i inspirująca lektura. Połączenie osobistych refleksji i doświadczeń autora z wybranymi koncepcjami, modelami i zasadami sprzedaży i uczenia sprzedaży. Wszystko zanurzone w praktyce i odpowiedniej dawce humoru. Obowiązkowa lektura dla ludzi, którzy pełni są pasji, gotowości i/lub konieczności rozwijania ludzi w kierunku profesjonalnej sprzedaży. Grzegorz, a myślałem, że o treningu handlowym wiem już wszystko. Szczere gratulacje".
Managing Partner
Sandler Training Polska Sp. z o. o.
Sandler Training Master Franchisee for Central Europe
"Grzegorz zwraca uwagę jak ważne jest w sprzedaży znajomość własnych talentów i rozwój kompetencji a w pracy szefa zespołu sprzedaży rozumienie kompetencji poszczególnych członków zespołu oraz pracy coachingowej. Świetna książka, w której Grzegorz prowadzi lekką narrację i w bardzo ciekawy sposób „łączy kropki” między różnymi koncepcjami, jednocześnie dając narzędzia do zastosowania od razu".
Dyrektor ds. Strategii i Rozwoju Kozminski Executive Business School Akademii Leona Koźmińskiego. Twórca programu studiów „Strategiczne Zarządzanie Sprzedażą i Zespołem Sprzedaży".


Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży są jednym z filarów współczesnej przewagi konkurencyjnej firm sprzedaży bezpośredniej.

Wydanie I, CeDeWu, październik Warszawa 2015
Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży
"Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży są jednym z filarów współczesnej przewagi konkurencyjnej firm sprzedaży bezpośredniej. To poprzez rytuały w sprzedaży, kwalifikacje Sprzedawców oraz Menedżerów doprowadzają codziennie na świecie do transakcji pomiędzy firmą a klientem. Obraz ich roli został stworzony przez Autora poprzez zastosowanie badania jakościowego trwającego kilka lat, poprzez wniknięcie do społeczności badanej - Sprzedawców i Menedżerów ubezpieczeń. Bycie w społeczności i "wychodzenie na zewnątrz" by uzyskać obiektywny obraz rytualnych działań indywidualnych i zbiorowych przeplata się z metodologiczną konsekwencją i przeglądem jakościowym, co pozwala również nazwać tę pozycję rodzajem kompendium praktycznych metod jakościowych w badaniach nad zarządzaniem. Zdecydowanie polecam książkę praktykom, jak również teoretykom zarządzania".
Katedra Zarządzania Międzynarodowego Akademii Leona Koźmińskiego
PUBLIKACJE I WYWIADY W CZASOPISMACH:
- "Sprzedaż jest profesją" rozmawiała Agnieszka Zwolan w NOWA SPRZEDAŻ. Dwumiesięcznik o skutecznej sprzedaży, WRZESIEŃ-PAŹDZIERNIK 2019, s. 80-81.
- "Premiery - Mądrość mentoringu, inteligencja coachingu. Sprzedaż i skuteczność menedżerska w stylu mentoringowym i coachingowym" , wydawnictwo One Press w BENEFIT, WRZESIEŃ 2019
- "Sekret sukcesu? Zespół w 100% zaangażowany w z zmiany" z Katarzyną Siekańską z Harvard Business Review Polska w dziale ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO w [ klik ], MAJ 2019
- "Metody coachingowe i mentoringowe wykorzystywane w systemowym podejściu do zarządzania zespołami sprzedaży" w COACHING REVIEW. Rocznik Centrum Coachingu Akademii Leona Koźmińskiego 2018, s. 143-157.
- "Jak włączyć wideo do komunikacji z pracownikami?" - okiem eksperta w Harvard Business Review Polska w dziale ZARZĄDZANIE I PRZYWÓDZTWO w [ klik ], MAJ 2017
- "Zarządzanie wiedzą" rozmawiała Beata Pałac w KZA EXPRESS, PAŹDZIERNIK 2015, s. 56-61.
- "Zachowania organizacyjne i rytuały menedżerów dystrybucji w kulturze coachingu" w COACHING REVIEW. Rocznik Centrum Coachingu Akademii Leona Koźmińskiego 2013, s. 82-105.