W roku 2019 zrealizowaliśmy program dla Senior Menedżerów międzynarodowej firmy z branży techniczno-montażowej, w której pod wpływem programu Menedżerowie wprowadzili zmiany w strukturze Działu Sprzedaży oraz w poziomie aktywnego kształcenia Sprzedawców. Efektem było osiągnięcie celu sprzedaży na początku II kwartału a w trakcie roku przekroczyli plan sprzedaży o ponad 50%. Rok 2020 to kontynuacja programu w tej firmie skalowanego na całą organizację w innych obszarach strategicznych.
Standardy zespołu możesz rozwijać poprzez odpowiedź na pytanie JAK - J jak jakościowych - poprzez realizację celów wysoce jakościowych, A jak ambitnych oraz K jak z wizją końca. Taki model pracy uzupełniony o zadania pomiędzy sesjami, o sesje webinarowe oraz sesje Gruntowania Nawyków (z jęz. ang. grounded habits) wpływają znacząco na edukację menedżera w kontekście optymalnie planowanej i realizowanej jakości pracy.
W myśl zasady pracuj mądrzej wzmacniamy każdy z etapów edukacji Menedżera Sprzedaży. Ze względu na bardzo dużą liczbę aktywności, jakie realizuje Menedżer podczas dnia pracy, dbamy o znalezienie rozwiązań optymalnych, dostosowanych do osoby, również zgodnych z indywidualnymi naturalnymi predyspozycjami w planowaniu, organizowaniu pracy własnej.
Wzrost skuteczności operacyjnej zespołu Menedżera o 22%. Optymalizacja pracy Menedżerów polegająca na większej subiektywnej i obiektywnej sprawczości podczas negocjacji z Klientami w obsłudze serwisowej. Reorganizacja zespołu w czterech oddziałach w jednym z regionów. Nagroda roczna dla Menedżera za wzrost dynamiki sprzedaży o 30% w kategorii ilość i jakość sprzedaży.