![](https://www.grzegorzradlowski.pl/wp-content/uploads/2019/10/01b.jpg)
DORADZTWEM
STRATEGICZNYM
Doradzam Członkom Zarządów oraz Dyrektorom Sprzedaży, Marketingu w zakresie strategii, zarządzania strukturami, zarządzania ludźmi oraz zarządzania wynikiem. Prowadzę sesje dla Zarządów, podczas których opracowujemy strategię całościową, jak i rozwoju kanałów sprzedaży, rozwoju rynków w Europie i na cały świat. Pracuję również z Dyrektorami odpowiedzialnymi za Obsługę Klienta, Operacje oraz Marketing, ponieważ strategiczna integracja biznesu wokół sprzedaży znacznie sprawniej oddziałuje na osiąganie celów sprzedażowych.
TRENINGIEM BIZNESU
MENTORINGIEM
I COACHINGIEM BIZNESU
Prowadzę sesje edukacyjne dla Menedżerów w oparciu o najnowszą wiedzę z badań nad zarządzaniem, psychologią społeczną,etnografią i antropologią, ekonomią w sprzedaży i human resources. Jako Mentor i Coach prowadzę sesje szkoleniowe edukujące Sprzedawców, Menedżerów i Trenerów biznesu. Najczęściej pracuję w autorskim modelu ISE czyli Indywidualnej Sesji Eksperckiej, w której koncentruję się na zbadanych i realnych potrzebach Klienta oddziałując podmiotowo na jego kompetencje. Dobieram właściwą metodykę do Menedżera, problemów jakie dostrzega oraz zestawiam to ze stanem wiedzy jaki posiada, jak również innych zasobów, którymi dysponuje.
![](https://www.grzegorzradlowski.pl/wp-content/uploads/2019/10/02b.jpg)
![](https://www.grzegorzradlowski.pl/wp-content/uploads/2019/10/03c.jpg)
BADANIEM ŚRODOWISKA
BIZNESU
Fascynuje mnie praca w biznesie (strategia, sprzedaż b2b, zarządzanie) i dlatego też zajmuje się badaniem kultur organizacyjnych, kompetencji Członków Zarządów, Właścicieli firm, Menedżerów i Sprzedawców, benchmarkingiem, due dilligence. Takie podejście pozwala mi jednoznacznie poznawać najnowsze a co ważniejsze skuteczne rozwiązania dla moich Klientów. Jako jeden z niewielu w naukach ekonomicznych napisałem pierwszą pracę doktorską u prof. Dariusza Jemielniaka (recenzowaną m.in. przez prof. dr hab. Andrzeja K. Koźmińskiego) z wykorzystaniem badań jakościowych, wydałem książkę na ten temat pt: ''Rytuały w procesie zarządzania zespołami sprzedaży", która jest podawana przez naukowców oraz praktyków jako wzór prowadzenia badań jakościowych w naukach o zarządzaniu. To pozwala mi swobodnie poruszać się po materii problemów w zarządzaniu sprzedażą, ludźmi przy użyciu badań identyfikować takie problemy ilościowe i jakościowe, które można realnie rozwiązywać. Część z nich istnieje w kompetencjach ludzi, część w systemach a część w strukturze... inne są jeszcze nie nazwane.
WYSTĄPIENIAMI
MERYTORYCZNYMI DLA FIRM
Występuję na kongresach, konferencjach dla firm, przedstawiając przede wszystkim wiedzę merytoryczną, weryfikowalną empirycznie w oparciu o badania jakie prowadzę oraz jakie przytaczam z całego świata. Podczas wystąpień przywołuję emocje związane z inspiracją do sprawczego zarządzania sobą i innymi, jednak w pierwszej kolejności dostarczam wiedzy, która jest kluczowa z punktu widzenia profesji sprzedaży i zarządzania! Jako Członek SPM (Stowarzyszenie Profesjonalnym Mówców) popularyzuję wiedzę naukową!
Prof. Jacek Santorski na koniec mojego godzinnego wystąpienia w październiku 2019 roku w ramach APPendix (Akademia Psychologii Przywództwa) powiedział: "Dlatego Ciebie zaprosiłem, bo to jest światowy poziom, bo wiem, że już wyżej na świecie nie ma..."
Moje wystąpienie pt: "Czy motywowanie w sprzedaży ma sens?" dla Menedżerów Sprzedaży podczas Narodowego Kongresu Sprzedaży 26 września 2019 roku na Stadionie Narodowym w Warszawie znalazło się w pierwszej dwójce najlepiej ocenionych wystąpień podczas Kongresu!
![](https://www.grzegorzradlowski.pl/wp-content/uploads/2019/10/04b.jpg)