Assessment Center/ Development Center na stanowiskach menedżerskich w sprzedaży i w obsłudze Klienta
Kiedy?
- Potrzebujecie ocenić kompetencje obecnych menedżerów za pomocą badania jakościowego, by lepiej poznać ich mocne strony i obszary do uczenia się…
- Potrzebujecie w programie talentowym wyłonić Pracowników o właściwym potencjale do zmiany miejsca w firmie poprzez awans lub zmianę obszaru…
- Potrzebujecie ocenić kompetencje kandydatów na menedżerów za pomocą badania jakościowego, by lepiej poznać ich mocne strony i obszary do uczenia się po to, by świadomie zdecydowali się na karierę menedżera…
- Potrzebujecie wybrać najlepszego kandydata na użytecznie sprecyzowane stanowiska z punktu widzenia wydajności sprzedaży i obsługi Klienta w firmie…
- Potrzebujecie określić precyzyjnie potencjał najlepszych kandydatów do objęcia kluczowych ról w przyszłości…
Kategoria: Dla sprzedaży